torsdag 18 augusti 2011

Svårt i början

Inne på dag 2 nu och det har börjat klarna något mer om vad jag kan äta, känns lite mindre svårt. Däremot har jag insett en annan svårighet- att inte äta sötsaker eller annat jag inte får äta när man träffar andra människor.

Strax börjar ett möte och framför mig står ett fat med kanellängder. Jobbigt! Blir till att dra med egna nyttiga snacks i fortsättningen så det känns lite lättare. Kanske lite grönt te också. Inte jättekul att sitta och dricka vatten hela tiden. But I keep fighting! Dom säger att det blir lättare med tiden.

Fysik: väldigt matt, känns som att jag inte har mycket energi alls i kroppen trots att jag sov ut imorse. Har mer fokus idag iaf.

Humör: lite nere, tuff dag men kämpar på, jag kan klara det!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar