onsdag 17 augusti 2011

Dag 1

Nu har dag 1 av förhoppningsvis 30 gått. Jag har tagit mina piller till frukost, lunch och middag och ätit enligt listan. Tog första dosen BioDrain igår kväll.

Frukost: fullkornsknäckebröd (som var godare än jag förväntat mig) med hemmagjord hoummus på
Lunch: bönsallad från igår (dock insåg jag senare idag att jag inte borde äta så mycket bönor)
Middag: raw nötpaté gjord på mandlar, solrosfrön, lök, morot, dill och citronsaft. Förvånandsvärt gott men behöver komma på något bra tillbehör till denna. Blev lite över så ska ta en bild på den imorn så får ni se.
Mellanmål: några riskakor. Kände att jag inte riktigt klarade mig mellan måltiderna idag men lyckades iaf snacksa på rätt saker.


Fysik: kände mig något långsammare i huvudet och kroppen än vanligt, lite koncentrationssvårigheter, mycket sug efter saker jag inte får äta

Humör: hoppfull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar