torsdag 25 augusti 2011

Stressigt

Blev lite förvirrad när jag surfade in idag. Har jag inte lagt upp något sedan i måndags? Kändes som att det var senast igår. Jag har iaf vansinnigt mycket att göra just nu men äter som jag ska trots det vilket känns väldigt bra. Har klarat första veckan, jippie! Och kan säga en sak- det blir faktiskt lättare efter första veckan, bara kämpa på! Peppa peppa!

Kan även tipsa om maten jag åt igår. Fräste upp röd och gul paprika, vitkål, purjolök, vitlök och vanlig lök (massor av lök!) och solrosfrön. Sedan hällde jag på kokosmjölk (ekologisk såklart, its good for you!) och kryddade med spiskummin, koriander, ingefära och lite salt och chilli. Servera med lite råris. Nom nom!

Fysik: jodå, är piggare och kryare än innan
Humör: "har jag gjort det där? jo, visst ja. men sen var det ju det där..." stressigt och mycket att hålla reda på gör mig tankspridd. Måste försöka ta det lite lugnt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar